dissabte, 13 de desembre del 2014

Els xiquets són científics meravellosos

He llegit aquest fantàstic reportatge de Diario educativo anomenat Todos los niños son científicos i m'ha encantat. La idea de que la ment d'un xiquet i la d'un científic funcionen d'igual manera no és nova, però segueix sense ser considerada per la majoria dels professors com hauria de ser-ho (jo m'incloc).

El vídeo del TED que hi ha a continuació em pareix meravellós. La idea amb la que em quede és que quan la ciència és com un joc tot és més fàcil, agradable i comprensible per als xiquets. A més, acaben aprenent més ciència. Com a professor el següent vídeo em dóna molt per a reflexionar i la història em pareix molt emotiva. El vídeo està en anglés, però el pots subtitular en castellà. Espere que el gaudisques igual que ho he fet jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada