dimarts, 16 de desembre del 2014

Per què tinc un canal de youtube?

Des de fa uns quatre anys tinc un canal de youtube i em pareix molt útil. Utilitze aquest canal per fer diferents tipus de vídeos i durant una sèrie d'entrades aniré explicant els tipus de vídeos que faig i perquè em pareixen útils.

Respecte a la pregunta que dóna origen a aquesta entada entrada em pareix que un canal de youtube (o en vimeo o en qualsevol altra pàgina on es puguen penjar vídeos) és molt útil perquè vivim en un món molt audivisual i cada vegada més l'alumnat consumeix més tipus d'aquestos vídeos. Crec que permet motivar millor a l'alumnat i fer les clases d'una manera diferent. Utilitze youtube perquè és molt fàcil d'utilitzar i va coordinat amb google

Em pareix que fer un bon vídeo és molt complicat. De fet, jo he fet més de 300 vídeos i no em pareix que haja fet cap realment bo, però si estàs pensant en crear el teu canal de vídeos que això no et desanime. Pensa que l'espectador de youtube li demana als vídeos que hi ha penjats coses diferents als programes de la televisió. Estan disposats a canviar qualitat per utilitat o coses interessants en un moment determinat.

Es poden fer molts tipus de vídeos i segur que molts més tipus dels que ací vaig a descriure. Els diferents de vídeos que tinc en el meu canal classificats d'una manera molt subjectiva són els següents:

- Videopreguntes. Són qüestions preguntades a través de vídeos.

- Experiments. Ja siguen fets en el laboratori o a casa amb materials que apareixen en la nostra vida diàriament.

- Tutorials de teoria i exercicis. Em pareixen molt útils per preparar flipped classroom a les que li dedicaré alguna entrada.

- Vídeos de motivació.

En properes entrades parlaré més sobre els diferents tipus de vídeos. De moment deixe un enllaç al meu canal de youtube.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada